Hipp hurra!!

Nå nærmer det seg 17. mai med stormskritt. Vi er godt i gang med forberedelsene!

På de ulike avdelingene har vi hatt samlinger om nasjonaldagen, tilpasset etter alderen til barna. For de minste er det spennende å vifte med flagget og synge sanger som passer. De litt større har fått et forhold til bursdag, og vi har snakket om at Norge har bursdag og det feirer vi med flagg og heiarop. Vi har studert flagget og hatt ulike kreative prosjekter på de forskjellige avdelingene. Barna er ivrige på barnehagens heiarop:

På mandag 16. mai skal vi ha maifest i barnehagen. Det gleder vi oss veldig til! Da blir det pølser og is, vi skal øve på å gå i tog og noen tradisjonelle 17. mai leker blir det nok også!